Announcement

Collapse
No announcement yet.

Godmorgon!

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Visa
Clear All
new posts

• Godmorgon!

Jag har överlevt nyårsfirandet utan problem. Spik nyktert blev firandet denna gång och det var bara kul.

Denna nyårsdag har jag ägnat flera timmar åt funderingar på mitt fortsatta engagemang i detta forum. Jag har under hösten 2019 gått ut hårt med dNU (förkortning för debattsidan.NU) och mitt nyårslöfte till mig själv är att jag ska öka på engagemanget från mycket till jättemycket. Det kommer att bli fler delforum och fler kategorier med underordnade delforum. Framförallt blir det flera delforum för ett antal olika vetenskapsgrenar. Idag har jag gjort en lång lista med rubriker och idéutkast till startinlägg som jag tänker skriva.

Förövrigt känns det bra att det inte tillkommer för många nya medlemmar allt för snabbt. Forumet behöver fortfarande utvecklas och få en bättre struktur innan det tål ett större tryck av aktiva skribenter. Men, det är dit som dNU är på väg...

Idag kom jag till skott med att posta inlägget Det omedvetna versus det undermedvetna i delforumet Förövrigt inom kategorin Filosofi. Jag hade tidigare utlovat att skriva det. Det löftet hade jag utfäst i debattråden Inledning till en rad diskussioner.

Comment

Working...
    X